Politika spoločnosti
- Spokojnosť zákazníka je pre spoločnosť najvyššou prioritou;
- Trvalo dosahovať úroveň kvality našich služieb v súlade s požiadavkami zákazníka;
- Spolupráca a partnerstvo so zákazníkmi a dodávateľmi je trvalým zámerom;
- Kvalita procesov a realizácie produktov je vecou všetkých zamestnancov;
- Vytvárať podmienky a dbať na vzdelávania, výcvik, rozvíjanie zručností a skúseností zamestnancov;
- Dodržiavanie legislatívnych predpisov, vo všetkých oblastiach, vzťahujúcich sa na spoločnosť;
- Vytvárať bezpečné a zdravé pracovné podmienky, zabezpečovať prevenciu úrazov a poškodenia zdravia, pravidelne prehodnocovať riziká a príležitosti v oblasti bezpečnosti práce;
- Všetci zamestnanci majú možnosť podieľať sa na vytváraní bezpečného pracovného prostredia, môžu navrhovať a požadovať zlepšenie bezpečnosti a tak prispievať k zabezpečeniu bezpečnosti práce v spoločnosti;
- Podporovať a sústavne zlepšovať prevenciu znečisťovania životného prostredia;
- Zabezpečovať vzdelávanie našich zamestnancov takým spôsobom, aby si uvedomovali nepriaznivé vplyvy svojich činností na životné prostredie a dodržiavali požiadavky ktoré znižujú a eliminujú tieto vplyvy;
- Neustále sledovať, hodnotiť a zlepšovať efektívnosť systému integrovaného manažérstva v spoločnosti.
Bratislava: 1.5.2019
Milan Nedvěd, v.r. generálny riaditeľ